Opuštěná zvířata v lanškrounském útulku získala předčasný vánoční dárek, lidé naplnili se SpěcháTo.cz! jejich misky.

canisV sobotu 15. prosince skončila charitativní online kampaň s názvem „Naplňte misky, zn. SpěcháTo!“. Tři útulky společně získaly 3 tuny suchého kvalitního krmiva značky Pedigreee nebo Whiskas, vítězové soutěže „Miss / Mr. Pedigree“ a „Miss / Mr. Whiskas“ navíc získali tašku pamlsků a dalších dobrot. Předání krmiva proběhlo 18. a 19. prosince a opuštěná zvířata tak dostala předčasný vánoční dárek.

Akci pořádala Nadace na ochranu zvířat ve spolupráci se společností Mars Czech s.r.o., výrobcem krmiva značek Pedigree a Whiskas a inzertní službou SpěcháTo.cz.


Internetová kampaň „Naplňte misky, zn. SpěcháTo!“ byla spuštěna 15. listopadu a „krmení“ mělo probíhat celý měsíc až do 15. prosince. Díky obrovskému zájmu mezi lidmi však byly misky naplněny mnohem dříve a tak každý z útulků, který byl v letošním ročníku akce zapojen, získal 1 tunu kvalitního krmiva Pedigree nebo Whiskas, které mu vystačí přibližně na půl roku.


Protože pořadatelé akce chtěli opuštěným zvířatům pomoci i po naplnění všech misek, vyhlásili navazující soutěž „Miss / Mr. Pedigree“ a „Miss / Mr. Whiskas“. Lidé mohli i nadále opuštěná zvířata adoptovat a zároveň pro ně v této soutěži hlasovat. Z každého útulku byla zvolena Miss a Mr., kteří obdrželi jako bonus tašku plnou pamlsků.


Do letošního ročníku akce byly zapojeny 3 vybrané útulky z České republiky. Útulkům Azyl pes z obce Krásný Les na Frýdlantsku a O. S. Srdcem z obce Vrbičany na Kladensku bylo krmivo předáno v úterý 18. prosince, obyvatelé lanškrounského psího útulku Canis centrum s. r. o. dostali krmivo 19. prosince. Svoji účast v akci si všechny útulky velmi chválily.


„Díky tomuto projektu, který nám ušetří spoustu peněz, budeme moci opravit a vylepšit prostředí, ve kterém naši svěřenci žijí, a rozšířit veterinární a další péči, např. kastrace a podobně,“ shrnuje za všechny přínos akce Renata Kristková, majitelka útulku Canis centrum s. r. o.

„Jsme moc rádi, že akce zaznamenala mezi lidmi takový úspěch. Znamená to, že nejsou k opuštěným zvířatům lhostejní,“ říká Eva Marlene Hodek, ředitelka Nadace na ochranu zvířat a dodává: „Během akce se podařilo adoptovat do nových rodin celkem 17 zvířat z útulků.“ Dodala také, že tímto ročníkem akce určitě nekončí.


Internetová kampaň „Naplňte misky, zn. SpěcháTo!“ je součástí víceletého projektu Pomozte naplnit misky v útulcích, jehož partnery jsou Nadace na ochranu zvířat a spol. Mars Czech s.r.o., výrobce krmiva značek Pedigree a Whiskas. Více informací o projektu Pomozte naplnit misky v útulcích najdete na stránkách www.naplntemisky.cz. Kampaň navazuje na předchozí úspěšné akce „Nakrm psa, zn. SpěcháTo!“ a „Nakrm kočku, zn. SpěcháTo!“, během kterých lidé také virtuálně krmili opuštěná zvířata v útulcích.


Adéla Berková


Více informací najdete na: www.spechato.cz
www.ochranazvirat.cz
www.naplntemisky.cz