Kulturní centrum se snaží přiblížit mladým

logo KC

Sociální sítě jsou v dnešní době ideálním nástrojem k oslovení nezanedbatelné skupiny  teenagerů, kteří na nich tráví často velkou část svého volného času. Kulturní centrum se trendu chytlo a  k propagaci svých akcí se rozhodlo využívat také Facebook.

 


Smutnější je, že v právě probíhající facebookové diskusi o Kinematografu bratří Čadíků mladí již dopředu avizují, že je celkem jedno, jaký film se bude promítat, hlavně, že se budou mít kde opíjet. Uživatel „Kulturní Centrum Lanškroun“ zřejmě trpí obavami, že by mohl být o generaci mladšími puberťáky „vypískán“, tak poněkud zvláštní úvahy nechává bez povšimnutí. K výhradám na umístění letního kina však v duchu diskuse píše: „co je na tom k nepochopení? prostě to na náměstí J.M.Marků nebude, protože to tam někoho sere!“
Ředitel Kulturního centra se inovacím rozhodně nebrání, což často dokazuje „výzdobou“ své kanceláře i svého zevnějšku. Někdy však zřejmě pozapomíná na význam slova obsaženého v názvu centra, které má řídit. Nejsem si jistý, zda tyto projevy nejsou pro kulturní organizaci mírně řečeno za hranou.

 

Hynek Brýdl

 

snímek Facebook