Dobré dopoledne, je úterý 17.9.2019. Dnes má svátek Naděžda, zítra Kryštof.

190321 dod

Srdečně zveme všechny občany na Den otevřených dveří kulturního domu L'ART, který se uskuteční ve středu 3. dubna od 13 hodin. Pro návštěvníky je připraven bohatý doprovodný program. Součástí programu budou komentované prohlídky i hudební vystoupení. V průběhu celého odpoledne si budou moci návštěvníci prohlédnout fotogalerii i videa z průběhu stavby.

 

Velký sál:
13.00 proslov pana starosty města Lanškroun Radima Vetchého
13.15 - 13.45 kapela Vokins - ZUŠ J. Pravečka
14.00 - 14.20 flétnový soubor Tutti Flauti - ZUŠ J. Pravečka
14.30 - 15.00 kapela Brass Company - ZUŠ J. Pravečka
15.15 - 16.15 Dou NaBoso - Simona Oláhová, Aneta Vavřinková
16.30 - 16.45 Notičky - dětský pěvecký sbor při ZŠ Dobrovského
16.45 - 17.00 Sluníčko - taneční kroužek při ZŠ Dobrovského
17.30 - 18.15 kapela Po přechodě
19.00 - 20.00 Big Band Lanškroun
20.00 - 21.00 Recitál Zuzany Mikulecké za doprovodu Ilji Michalce

 

Malý sál:
14.00 - 17.00 Malování na obličej
15.30 - 16.10 Trampoty čarodějky Čarymůry - Divadlo JÓJO, pro děti od 3 do 8 let
16.30 - 17.15 Myšák Pišta - Divadélko U dvou sluncí, pro děti od 3 do 8 let

 

V každou celou hodinu komentář k prohlídkové trase - pan starosta Radim Vetchý

Změna programu vyhrazena

 

Foto: archiv města

 

View the embedded image gallery online at:
https://lanskrounsko.cz/cz/8542-dod-kd#sigProGalleria793bb48140

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrovat a přihlásit se můžete v pravé části stránek.

Komentáře   

+6 #17 David V. 2019-04-04 10:19
Ale já se s vámi nechci přít o “těch technických průšvizích”, které jste tam na jedné návštěvě včera viděl. Já tomu ani z odborného hlediska nerozumím. Já jsem prostě viděl pěknou stavbu. Vy jste zřejmě v tomto oboru znalec (nemyšleno ironicky), tak přepokládám, že jste byl na diskuzních setkáních, které se o kulturním domě pořádaly. Tam bylo předloženo spoustu argumentů pro a proti. To jsou místa, kde se takové věci řeší. Tam jste mohl argumentovat s odborníky na dané téma. Vedení mělo nějakou představu, tak ji i přes protinázory prosadilo. To se vám zdá špatně? A kde berte jistotu, že ty předložené protiargumenty jsou a byly ty jediné správné a že by měly být tudíž jednomyslně vedením města přijaty? To je hodně subjektivní, nemyslíte? Město prosazuje to k čemu se závazlo a k čemu má hlavně silný mandát od občanů. Dělají věci pro lidi, ne pro sebe. Ale chápu, že někomu se to nelíbí. Ať už jsou ty důvody jakékoliv. Věcná kritika je ale úplně něco jiného, než kritika za každou cenu. Ale jak jsem již psal níže, není to jen o kritice, ale i o chování. To se tady ze začátku řešilo. Když vy jste zvolil argumentaci jakou jste zvolil, nedivte se, že na to někdo reaguje. Stačilo napsat, jsem odborník v tom a v tom a viděl jsem tam to a to. To by byl názor k legitimní diskuzi pro ty kdo tomu z technického hlediska rozumí. A nikdo by to nepovažoval za plácnutí do vody.
-6 #16 Martin_LA 2019-04-04 09:55
Cituji David V.:
Nevím z čeho usuzujete, že Pavel chce rozvinout konfrontační debatu, aby mohl někoho urážet. Nehledejte v tom něco, co tam není. Jenom slušně a věcně napsal svůj názor, že na stavbě takové technické náročnosti, jakou je kulturní dům L’ART se velmi pravděpodobně nějaké nedostatky mohou projevit. To si myslím je jasné každému, kdo má trochu soudnosti. Jenomže napsat pro první prohlídce, “viděl jsem těch technických průšvihů”, je docela krátkozraké a nezlobte se na mě, ale také hodně povrchní vyjádření. V tomto s Pavlem naprosto souhlasím. Navíc jste to spojil s vyjádřením o obavy dalších investic. Tedy zjednodušeně, vy jste se byl jednou podívat na kulturní dům, viděl jste “těch technických průšvihů” a hned máte jasno, že všechno další, co se v Lanškrouně udělá, bude zákonitě špatné. Váš pohled na věc vám ale samozřejmě nikdo nebere.


.......Davide V., já jsem rozhodně nenapsal, že vše bude zákonitě špatně, napsal jsem, že mám z toho strach. A ten strach pramení například z absence diskuze a přijímání jiných názorů. Je to hodně podobné této naší diskusi, Vy i pan Pavel jste už řekli, že se vyjadřuji povrchně, že plácám, ale ani jednou jste se nesnažili zjistit, co se mně nelíbí, s čím mám problém. Možná byste uznali, že mám v něčem pravdu a možná byste přesvědčili mně, že se mýlím. A takto to je bohužel i ve fungování města. Pravdu mám jen já a pokud má někdo jiný názor, tak to je proto, že mně chce poškodit.
+5 #15 David V. 2019-04-04 09:17
Nevím z čeho usuzujete, že Pavel chce rozvinout konfrontační debatu, aby mohl někoho urážet. Nehledejte v tom něco, co tam není. Jenom slušně a věcně napsal svůj názor, že na stavbě takové technické náročnosti, jakou je kulturní dům L’ART se velmi pravděpodobně nějaké nedostatky mohou projevit. To si myslím je jasné každému, kdo má trochu soudnosti. Jenomže napsat pro první prohlídce, “viděl jsem těch technických průšvihů”, je docela krátkozraké a nezlobte se na mě, ale také hodně povrchní vyjádření. V tomto s Pavlem naprosto souhlasím. Navíc jste to spojil s vyjádřením o obavy dalších investic. Tedy zjednodušeně, vy jste se byl jednou podívat na kulturní dům, viděl jste “těch technických průšvihů” a hned máte jasno, že všechno další, co se v Lanškrouně udělá, bude špatné. Váš pohled na věc vám ale samozřejmě nikdo nebere.
-8 #14 Martin_LA 2019-04-04 08:04
............... ..Ano, žádná stavba není dokonalá a nikdy nebude. Projektant vezme zadání, často protichůdná, a s respektováním statiky, bezpečnosti, estetiky, vlastností materiálů, ekologie, nákladů, požárničiny atd. vytvoří pracně během týdnů jakýsi kompromis možného. Ale náhodný kolemjdoucí přesto vidí okamžitě ty obrovské technické průšvihy celé stavby, kolik to bude stát do budoucna, jaké problémy lze očekávat. Klobouk dolů, jsem rád že mezi námi chodí takoví lidé. A nebo jenom takové nicneříkající všeobjímající plácnutí, abych později třeba mohl říci, vidíte, já vám to tenkrát říkal..........???
Pavle, když byste chtěl rozvinout diskuzi, s tím, že Vy tam žádné velké technické problémy nevidíte, tak si můžeme klidně dopisovat a vyměňovat názory. Ale z Vašeho příspěvku spíš cítím, že Vás jiné názory moc nezajímají a vše se snažíte dostat do konfrontační a lehce urážlivé linie bez nějakých věcných diskuzí. Pěkný den.
+7 #13 Pavel 2019-04-04 05:44
To Martin LA: "Vím, že se na každé stavbě najdou nedostatky, ale když jsem dnes viděl těch technických průšvihů, které tam zůstanou a budou přidělávat práci a přinášet vícenáklady na provoz. Když si představím ten luxus stavby na zelené louce v kombinaci s tím, co to stálo, tak mám obrovský strach z toho, jak asi budou vypadat další velké investice ve stejné skupině lidí, kde absolutně chybí přiznání jakékoliv chyby."

............... ..Ano, žádná stavba není dokonalá a nikdy nebude. Projektant vezme zadání, často protichůdná, a s respektováním statiky, bezpečnosti, estetiky, vlastností materiálů, ekologie, nákladů, požárničiny atd. vytvoří pracně během týdnů jakýsi kompromis možného. Ale náhodný kolemjdoucí přesto vidí okamžitě ty obrovské technické průšvihy celé stavby, kolik to bude stát do budoucna, jaké problémy lze očekávat. Klobouk dolů, jsem rád že mezi námi chodí takoví lidé. A nebo jenom takové nicneříkající všeobjímající plácnutí, abych později třeba mohl říci, vidíte, já vám to tenkrát říkal.......... ???
+6 #12 David V. 2019-04-03 22:31
Pavle, i takovým stylem opoziční politiky se body daji nasbírat, jen ale budou negativní a bude jich zřejme čím dal tím víc :-)
+5 #11 David V. 2019-04-03 22:10
Nemyslím si, ze “současné skupině lidi” (myšleno zřejme vedení města) chybí jakákoliv sebereflexe, či schopnost uznat chybu. Ja jsem současnému vedení dal hlas především kvuli kulturnímu domu, protoze důstojne místo pro pořádání kulturních akci tu proste nebylo. Ted tu je, a to hlavně díky nim. Martin_LA dnes v L’ARTu viděl spoustu “technických průšvihu”, ja jsem viděl konečně důstojnou a krásnou kulturní stavbu, na kterou jako Lanskrounaci můžeme byt právem hrdí. Mimo jiné také díky panu Vlachynskemu, který odvedl podle mého názoru skvělou práci. A koncert Big Bandu byl famózní! Doufám, ze “doma” ted budou vystupovat častěji než dosud. Ale protoze panu Pilnemu se hraní v L’ARTu evidentně líbilo, tak snad ano. ;-)
-8 #10 Martin_LA 2019-04-03 21:22
Nejsem ani z DF a myslím, že nejsem ani křikloun. Jsem rád, že nový kulturák v Lanškrouně je. Nejsem znalec architektury, ale myslím, že můžu říct, že se mně L'ART docela líbí. Vím, že se na každé stavbě najdou nedostatky, ale když jsem dnes viděl těch technických průšvihů, které tam zůstanou a budou přidělávat práci a přinášet vícenáklady na provoz. Když si představím ten luxus stavby na zelené louce v kombinaci s tím, co to stálo, tak mám obrovský strach z toho, jak asi budou vypadat další velké investice ve stejné skupině lidí, kde absolutně chybí přiznání jakékoliv chyby. Jsem přesvědčen, že schopný člověk není ten, který chyby nedělá, ale ten, který dokáže říct "udělal jsem chybu a poučím se z toho".
+6 #9 Pavel 2019-04-03 19:02
Cituji avsluzby:
Míno a další podobní, (nejen) křiklouni z DF chtěli, aby byl KD nejen krásný, ale zrovna tak i co nejvíce funkční, provozně důmyslný, prostě vymáklý po všech stránkách, nejen z pohledu architekta. Taková stavba na "zeleném" je dnes raritou a měli by si tam všichni co nejvíce užívat alespoň dalších 50 let, než by mohlo dojít k další zásdní rekonstrukci. Na rozdíl od vás ale mají někteří z nich zkušenosti s provozováním kulturních zařízení, realizací staveb a rovněž umějí číst v projektové dokumentaci.

No vidíte, a o tomto to je. Nevíte o koho jde, ale víte, že žádné zkušenosti někdo nemá, protože jenom ty vaše zkušenosti jsou ty správné. A to je přesně to, co už hodně lidem leze krkem, a nejde jenom o "kulturák", takhle se body nenasbírají :D
+9 #8 Mína 2019-04-03 18:38
re: avsluzby, nehodlám se zde s vámi dohadovat kdo čemu rozumíme a na co máme vzdělání, to konečně ukáže čas že? Ovšem znám jedno staré přísloví a tj. "Kdo chce psa bít, vždycky si najde hůl".